Asan's FotoPage
life is like a picture...
By: Asanz Sendo

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Sunday, 11-Jan-2009 14:08 Email | Share | | Bookmark
BOIKOT ISRAEL... STOP GUNA FOTOPAGES...

Sabtu ,03/01/2009 -Ulama’ terkenal Islam , Sheikh Yousef Al-Qaradawi telah menegaskan Jumaat lalu bahawa ummah Muslim dari Maghribi ke Indonesia berkewajipan mempertahankan Semenanjung Gaza, dan melindungi tanah Islam daripada pihak musuh.

“Menyokong penduduk Palestin di Gaza adalah satu kewajipan agama pada setiap individu Islam dan tiada siapa dikecualikan daripada tugas tersebut ” ujar Qaradawi dalam satu ceramah beliau sebelum perhimpunan besar-besaran di Qatar, Doha.

Beliau turut menegaskan umat Islam perlu bersedia berkorban harta benda dan apa sahaja yang bernilai demi membantu saudara mara kita di Gaza. (COPY FROM SILMISULAIMAN.COM)

Fotopages adalah produk Israel... jd stop guna fotopages... benti dri sokong fotopages...

Registry Whois

Domain Name: fotopages.com

Registrar: TUCOWS INC.
Whois Server: whois.tucows.com
Referral URL: http://domainhelp.opensrs.net

Expiration Date: 2009-04-29
Creation Date: 2003-04-29
Last Update Date: 2008-03-16

Name Servers:
ns1.pidgintech.com
ns2.pidgintech.com

Extended Info

IP Address: 62.219.18.21
IP Location: Israel
Website Status: active
Server Type: squid/2.5.STABLE14
Alexa Trend/Rank: 1 Month: 9,209 3 Month: 9,477
Page Views per Visit: 1 Month: 4.05 3 Month: 3.72
Cache Date: 2009-01-03 00:48:14 MST
Compare Archived Data: 2007-05-13


Thursday, 2-Oct-2008 16:36 Email | Share | | Bookmark
SLAMAT ARI RAYA

 
SLAMAT ARI RAYA...

sempena ari aya ni, aku mintak sepuluh ratus ribu kemaafan kpd semua...
dari hujung songkok sampai ujung sepatu...
gambar ni lama dah..cma bru skang sempat nk ltak...
cbuk skit..yela spm dkat dah...
blik kg 2 ati2 la...
igt kelajuan membawa padah...
tp aku ckup ska pda kelajuan...
hahahahaha...



Sunday, 23-Dec-2007 06:52 Email | Share | | Bookmark
Kenduri aku???

langit cerah msa knduri...
geng mentara yg hensem...
mentara paling rajin...
adakah kenduri aku.???

x...aku basuh pinggan jer...
ni gamba rakan seperjuangn mmbasuh pinggan masa knduri...





Thursday, 20-Dec-2007 17:27 Email | Share | | Bookmark
Taman Damai yg damai...

gelap skit...
villa nusantara...
umah bujang...
View all 6 photos...
usha2 la gamba taman aku...juga gamba umah member aku yg sgt bujang...
(phm2 jelah umah bujang kan)...

so hayatilah keindahan taman aku di kala senja...




Monday, 17-Dec-2007 08:47 Email | Share | | Bookmark
Cinta kita di Pantai Merdeka...

gamba pokok...
pokok lagi...
nelayan kesepian...
View all 7 photos...
Assalamualaikum...
aritu aku gi ke pntai merdeka...ada kerja...
so ada la gamba yg aku tngkp skit...
kalo ok komen lar...kalo x pun komen jugak...


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net